Lida Marđonović je krojačica visoke mode i vlasnica Modnog krojačkog ateljea LidaMard.me doo iz Kotora osnovanog 2013. godine. Ona izrađuje modne prototipe, dizajnira žensku garderobu i šije po modelima sa javno dostupnim krojem po želji, mjeri, ukusu i za sve prilike. Poslovna misija Ateljea je da omogući svojim partnerkama da pronađu ili unaprijede svoj individualni stil oblačenja na najsavremeniji i najpovoljniji mogući način. LidaMard kreacije su namijenjene poslovnim ženama, menadžerkama na visokim pozicijama, ekspertkinjama u različitim oblastima, medijskim i javnim ličnostima, zvijezdama show biznisa ali i studenticama, mladim damama na početku karijere ili osobama koje žele da izraze svoj identitet ili zadovolje funkcionalnost. Iako postoji od jula 2013. godine, LidaMard Atelje ima tri polise društveno-odgovornog poslovanja. To su:
1) Polisa Family friendly poslovanja (link: Opširnije...)
2) Polisa minimizacije emisija CO2 gasova i smanjenja efekta staklene bašte (Link: Opširnije...)
3) Polisa o dugoročnoj pomoći za vanredne situacije (Link: Opširnije...).
Atelje je učestvovao je u formiranju strukovnog Udruženja krojačica visoke mode KrojiMo koje je osnovano u julu 2014. Godine. Udruženje okuplja krojačice, dizajnerke i konstruktorke odjeće. Pokrenuo je majstorske kvalifikacije za ovaj zanat po uzoru na njemački sistem stručnog usavršavanja odraslih a čiji ishod ima međunarodnu uporedivost. Učestvovao je u formiranju mješovite ispitne komisije za majstorski ispit za krojačicu visoke mode.
Od decembra 2014. godine obučava učenice u privredi na dobrovoljnoj osnovi prema planu Zanatsko-preduzetničke komore Crne Gore i matičnog Udruženja.
U aprilu 2013. godine organizovao je praktičnu obuku za krojačice sa ciljem podrške marginalizovanim društvenim grupama i formiranja mreže stručnih saradnica koja i danas funkcioniše. Projekat je realizovan u saradnji sa njemačkim Seniorskim ekspertskim servisom, Zanatsko-preduzetničkom komorom Crne Gore i Zavodom za zapošljavanje a inicijativu su prepoznali i finansijski podržali Caritas Crne Gore i Caritas Italiana u dijelu promocije socijalnog preduzetništva.
Putem intenzivnih odnosa sa javnošću Atelje radi na jačanju imidža zanatstva kao atraktivne privredne grane za egzistencijalnu samostalnost i društveno blagostanje. To su prepoznali i razni mediji: Vijesti, Pobjeda. To je dovelo do povećanja broja članova u Udruženju i doprinijelo da jedan broj krojačica iz sive zone registruje preduzeće.
Osnovao je prvi Fashion Cluster u Crnoj Gori koji okuplja srodne zanate, čiji su članovi dominantno žene koje međusobno sarađuju. Održao je niz predavanja na temu izazova koji stoje pred ženama i mladima kod zasnivanja egzistencije od kojih je najznačajnije u Kotoru 23.03.2015. godine u okviru AdriaGov IPA MED programa.
U maju 2014. godine dobio je nagradu Udruženja preduzetnica Crne Gore za doprinos razvoju ženskog preduzetništva.